środa, 15 maja 2013

[TS2] Dodatki do The sims 2



Wszystkie dodatki do The Sims 2


W tej notce umieszczam wszystkie dodatki do Simsów wraz z opisami.
1.
The Sims 2: Na Studiach – pierwszy z oficjalnych dodatków do gry The Sims 2. Dodatek wprowadza nowy okres w życiu – czas studiów, dzięki czemu nasze Simy żyją dłużej (wprowadzono nową grupę wiekową), a gra staje się coraz bardziej realistyczna. Po osiągnięciu odpowiedniego wieku Sim wyjeżdża do miejscowego uniwersytetu, by tam pogłębiać swoją wiedzę na kierunku, który go interesuje (przeważnie jest on związany z ambicjami życiowymi). Od tego zależy wykonywany przez niego w przyszłości zawód. Na studiach Sim uczy się, bawi się na hucznych imprezach, poznaje nowe osoby itp. Jeśli pójdzie do odpowiedniej uczelni, ma też szansę wstąpić do tajnego, nielegalnego stowarzyszenia lub bractwa studenckiego. Podczas studiów istnieje możliwość mieszkania w akademiku, a także nietypowe zdobywanie dobrych ocen (na przykład przez bliższe kontakty z profesorem). Oprócz tego, dodatek tradycyjnie wprowadza nowe elementy wyposażenia domu, ubrania itp.
2.
  The Sims 2: Nocne Życie – drugi oficjalny dodatek do gry komputerowej The Sims 2
Simowie otrzymują możliwość umawiania się na randki. Po raz pierwszy w całej serii mogą kupić sobie samochód. Wprowadzone są nowe aspiracje. Pierwsza to Poszukiwanie Przyjemności, którą można dać Simowi podczas tworzenia. Druga to Apetyt Na Smażony Ser. Można ją zdobyć jedynie poprzez użycie nowego obiektu nagród aspiracji „Nowy Ty Senso”, kiedy poziom aspiracji jest zielony lub niższy. Dodana zostaje nowa dzielnica, a razem z nią nowe postacie i przedmioty

3.
 The Sims 2: Własny Biznes – trzeci oficjalny dodatek do gry The Sims 2. Wprowadza możliwość założenia firmy, takiej jak osiedlowy sklepik, sklep meblowy, kwiaciarnia, kawiarnia, salon fryzjerski, klub, sklep z odzieżą czy z zabawkami. Jeśli towary są dobrej jakości, do sklepu będzie przyjeżdżało coraz więcej simów. Warto zatrudniać nowych pracowników, którzy pomogą w prowadzeniu sklepiku. Do gry dodano też nowe przedmioty, np. półki na produkty i nowe opcje interakcji między simami. Można zdobywać nowe rangi: florysty, kasjera, zabawkarza, robotyka, sprzedawcy, magazyniera i kosmetologa. Robotyk o złotej randze może konstruować roboty simopodobne. Złoty kasjer szybciej będzie wystawiał rachunki, więc klienci nie będą się denerwować przez długie czekanie przy kasie. Kiedy przedsiębiorstwo awansuje na wyższy poziom dostaje się punkty, za które można dokupić dla sima prowadzącego firmę dodatkowe umiejętności, takie jak Negocjacja pozwalająca nabywać towary z hurtowni za niższą cenę, albo rozpoznawanie pragnień kupujących.

4.

  The Sims 2: Zwierzaki jest czwartym dodatkiem do serii The Sims 2.

5.
  
The Sims 2: Cztery Pory Roku  to piąty dodatek do gry komputerowej The Sims 2. Wprowadza do podstawowej gry zmianę pór roku.
Z porami roku będą się wiązać sezonowe zajęcia oraz ubrania na każdą pogodę. Konieczne będzie stosownie do pogody odpowiedniego ubrania bohaterów, gdyż w przeciwnym razie mogą na przykład zamarznąć na dworze lub odczuć bolesne skutki poparzenia skóry promieniami słonecznymi. The Sims 2 cztery pory roku wprowadza także możliwość wędkowania oraz uprawy roślin, które możemy rozwijać wstępując do Klubu Ogrodników. Pojawiają się nowe opcje, jak np. łapania świetlików, motyli, lepienia bałwana, bitwy na śnieżki czy balony z wodą. Nie brakuje nowych przedmiotów codziennego użytku i tych zdobywanych za punkty aspiracji (np. urządzenie do sterowania pogodą) oraz nowych karier zawodowych: w dziedzinach edukacji, dziennikarstwa i muzyki, a także jako Poszukiwacz Przygód lub Gracz. Każda z nich wprowadza nowe możliwości i nowe nagrody za osiągnięcia zawodowe. Pogoda jest bardzo zmienna. Wiosną zwykle padają deszcze lub świeci lekkie słońce. W lato często są burze i upały na zmianę, pada deszcz. W czasie jesieni są burze, deszcze i grad. Gdy nadchodzi czas zimy, zaczyna padać śnieg. Każda z pór roku wpływa na wzajemne relacje między bohaterami. Nowe możliwości widoczne są po ikonkach widniejących nad głowami bohaterów. Dodatek wprowadza nowe otoczenie: Kwitnące Wzgórza.
6.
  
The Sims 2: Podróże to szósty oficjalny dodatek do gry The Sims 2. Jest odpowiednikiem dodatku Wakacje dla pierwszej części gry.
Tak jak w ,,The Sims 1: Wakacje”, Simowie otrzymują możliwość wyjazdu na wczasy do trzech otoczeń: Trzy JezioraWyspa Twikkii oraz Wioska Takemizu.
7.
  The Sims 2: Czas wolny to siódmy dodatek do gry The Sims 2. Jak nazwa wskazuje, zmiany wprowadzone w tym dodatku skupiają się na wolnym czasie, w związku z tym Simowie będą mogli poświęcić swój czas np. na swoje hobby. Wraz z rozwojem nowych umiejętności, Simowie będą mogli nabywać specjalne nagrody. Do tego, jak zwykle, wprowadzono nowe elementy ubrań, meble i kilka innych nowości.
8.
 
The Sims 2 Osiedlowe Życie – ósmy i ostatni dodatek do gry komputerowej The Sims 2. Pozwala on simom zamieszkać w blokach mieszkalnych bądź też w pięknych apartamentach. Wprowadzona została magia oraz dodatkowe możliwości bycia sławnym.
Simowie mogą odwiedzać sąsiadów z tego samego budynku. Płaci się co początek tygodnia czynsz za pomocą specjalnej skrzynki. Mieszkania te mogą być tylko wynajmowane. Aby zbudować apartament, do każdego mieszkania trzeba dodać specjalne drzwi, oraz wpisać specjalny kod. Dodane zostaje nowe otoczenie – Belladona Cove, którego nazwa jest przetłumaczona jako Jaskinia Pokrzyku. Znajduje się tam duże osiedle. Doszło także wiele ciekawych ozdób, które można dodawać do widoku miasta. Wśród nowych obiektów do domu pojawiły kręcone schody i sufity.
Simowie mogą się ponadto nauczyć czarować. Można wybrać czy chcą być po dobrej czy złej stronie. Każda strona ma swój specjalny budynek. Czary są rzucane dzięki specjalnym składnikom, bardziej zaawansowani mogą gotować w kociołku. Wprowadzono księgę zaklęć z informacjami o poszczególnych czarach. Aby zostać czarodziejem, trzeba spotkać magicznego sima, zaprzyjaźnić się z nim, a potem poprosić o lekcję magii. Jeśli sim zgodzi się na naukę, podaruje uczniowi kilka magicznych atrybutów, między innymi miotłę, która działa jak samochód. Źli czarodzieje otrzymują czarną szatę i zieloną cerę, neutralni mają szare ubrania, a biała magia otacza się jasnymi pastelami. Jednak każdy magiczny sim może postawić na inną modę, ubrać się inaczej.
Autorzy wprowadzili grupy społeczne – są to Majsterkowicze, Osiłki, Technicy, Dusze towarzystwa i reprezentanci bohemy. Każdą grupę wyróżnia unikalny ubiór oraz ulubione meble w odpowiednim stylu. Aby zaprzyjaźnić się z daną grupą, trzeba używać specjalnych gestów lub opowiadań, które posiada każda taka grupka.