sobota, 29 czerwca 2013

[TS2] [Poradnik] Jak wgrać rzeczy do The sims 2?

Wiele osób nie potrafi tego robić, więc postanowiłam dziś to wytłumaczyć (;
Istnieją bowiem w internecie dodatki do naszych Simów, takie jak ubrania,
makijaże, meble, podłogi itp, itd.(niedługo kilka dodam). Dzięki nim możemy wzbogacić bardzo naszą
grę, ściągając je na nasz komputer i tym samym zmienić życie naszych simów ^^

1)  Po Pierwsze będzie nam potrzebny program, dzięki któremu 
rozpakujemy downloady do naszej gry. Ten program to WINRAR,
który nie zajmuje aż tak wiele miejsca na dysku, a jest bardzo, bardzo
pożyteczny przy ściąganiu różnych rzeczy z internetu. W przypadku wgrywania
dodatków do simów – niezbędny!

Pobierz WINRAR

2) Gdy już zainstalujemy program, zajmujemy się teraz
wybranym przez nas dodatkiem. Ja, wybrałam sobie…
>>Tą<< fryzurę.
Dodatki do simów możecie znaleźć na wielu stronach WWW,
ja polecam >>tą<<. Posłużyć wam może też Google, gdzie
wystarczy wpisać coś w stylu: „The sims 2 downloads” i ok (;

3) Teraz gdy już wybraliśmy dodatek musimy znaleść jego Mesh!
Mesh to wzór na którym zrobiony jest dodatek. Bez niego wybrany
download nie będzie działał !
Moim Meshem są te blond włosy, które na >>tym obrazku<<, są podpisane MESH (;
 Teraz po prostu ściągam mojego mesha, klikając na niego.
A to strona z tymi moimi włosami >>tu<<
Zapisałam mój mesh na komputerze i mam go na pulpicie.

4) Odnajdujemy swój ściągnięty mesh na komputerze i
klikamy prawym przyciskiem na niego. Z podanych opcji wybieramy:
„Wypakuj Pliki”. Weszło nam do programu, który na początku ściągnęliśmy.
Teraz musimy podać gdzie ma się znaleźć nasz dodatek. Wybieramy
kolejno: …/Moje dokumenty/EA Games/The Sims 2/Downloads
(jeżeli nie macie na dysku folderu z nazwą Downloads, musicie go stworzyć!)
Gotowe, wciskamy OK.
Mesh jest już w naszej grze (;

5 ) Teraz ściągamy do niego inne kolory, czyli w moim przypadku
inne kolory włosów (; Wszystko powtarzacie tak samo. Ściągacie
dodatek na komputer, wypakowywujecie i wsadzacie do 
…/Moje dokumenty/EA Games/The Sims 2/Downloads 

6 ) Gotowe! Macie już dodatek w waszej grze! :d
Pora by się nim nacieszyć ^^