sobota, 5 października 2013

[TS2] [Poradnik] Jak wskrzesić Sima?

Ostatnio mi simka zginęła,bo chciałam , żeby śnieg spadł
(i kupiłam takie specjalne coś) no i kliknęłam stwórz pogodę-śnieg.
Zamiast śniegu to mi tu cholera „deszcz ognia” spadł i mi się simka zapaliła x.x
Dobra,nieważne .
Pewnie dla wielu z was zginą ukochany sim,np. podczas pożaru.
Teraz to nie problem ! Skorzystajcie z tej instrukcji,a raz-dwa wasz sim powróci do życia.
Potrzebny jest dodatek ,,Na Studiach” .
1.Jeżeli już wasz sim jest w grobie wybieracie kombinację klawiatury  Ctrl+Alt+C i wpisujecie kod unlockcareerrewards.
Jeżeli jeszcze żyje wybieracie powyższą kombinację klawiatury i wpisujecie kod boolProp Testingcheatsenabled true , po wpisaniu kodu klikacie na sima , którego chcecie uśmiercić przytrzymując Shift i dajecie ,,więcej…” i wybieracie opcję ,,Kill”,
a następnie ,,Die by flies”. Po tym twojego sima zjedzą muchy :D
2.Oki po wpisaniu kodu unlockcareerrewards , wchodzicie w nagrody pracy i wyszukujecie telefonu śmierci.Kupujecie go i gdzieś tam stawiacie.
3. Klikacie na niego i dzwonicie do śmierci.Wybieracie którego sima chcecie wskrzesić.
4.Następnie wybieramy konkretną sumę , którą chcemy dać dla śmierci za wskrzeszenie sima.
Uwaga ! Jeżeli dasz bardzo małą sumę , śmierć nie zechce wskrzesić sima,ale forsę zabierze :<
Uwaga ! Jeżeli dasz za mało simoleonów śmierć wskrzesi twojego sima,ale powróci on jako zombie.
  
Najlepiej dać najwięcej i wpisać sobie najwyżej motherlode ;/
No i gotowe ! Grób znika,a sim powracaa!