sobota, 25 maja 2013

Wszystkie akcesoria do The sims 2

1.

  
2.
 
 
3.
 
 
4.
 
 
5.
 
 
6.
 
 
7.
 
 

8.
  

Jak sprawić by dziecko dostało się do szkoły prywatnej ?

1.Najpierw upewnij się czy sim ma pieniądze by spłacić szkołę.

2.Zanim zaprosisz dyrektora upewnij się że dom jest posprzątany.

3.Zaproś dyrektora klikając Telefon-Zaproś dyrektora, a gdy przyjedzie powitaj go ojcem.

4.Karz ojcu oprowadzić dyrektora klikając Zabawiaj-Oprowadź po domu(oprowadzaj go tylko po najładniejszych pokojach chyba że masz ich mało gdyż dyrektor zawsze na 5/6 kończy oprowadzanie)za to można dostać ok. 55

5.W czasie gdy ojciec oprowadza karz matce zrobić(koniecznie dla kilku osób) homara klikając Lodówkę/Kuchenkę -Przygotuj-Danie dla kilku osób-Homar.

6.Po udanym oprowadzaniu kliknij ojcem na dyrektora-Zabawiaj-Zaproś na obiad.

7.Dyrektor automatycznie przyjdzie do przygotowanego wcześniej obiadu.

8.Gdy dyrektor siądzie posadź obok niego matkę. Za pogawędkę przy stole dostaniesz 9 punktów a za homara 42.

9.W tym czasie niech ojciec wypije eliksir miłości[tylko w NŻ]. Gdy dyrektor skończy jeść kliknij ojcem na niego Rozmawiaj-Pogawędka. Przeważnie dostaje się za nią 26 punktów.

10.Pożegnaj się ładnie z dyrektorem po tym jak przyjdzie do Ciebie z nowiną że dziecko się dostało  .

Gwarantowane zwycięstwo  

Jak zdobyć sługusa ?

Sposób 1 (bez kodów)
1. Kupujemy stół do tworzenia robotów ( tryb kupowania -> hobby-> różne)
2. Karzemy naszemu simowi tak długo robić dowolne roboty, aż zdobędzie złotą range robociarza
3. Klikamy na stole i naciskamy produkuj jedną sztukę -> sługus
4. Kiedy nasz/a sim/ka skończy robić robota, to w trybie kupowania (F2) przenieś go na trawę
5. Wybierz na sługusie opcję uruchom jako.. -> płeć męska/żeńska i nadaj robotowi imię
6. Cieszymy się sługusem.
Sposób 2 (z kodami)
1. W otoczeniu wpisujemy kod boolprop testingCheatsEnabled true
2. Klikamy na naszego sima i wybieramy opcje spawn -> więcej -> new servo
3. Pojawia się robot
4. Wybierz na sługusie opcję uruchom jako.. -> płeć męska/żeńska i nadaj robotowi imię
5. Cieszymy się sługusem.

Opis celów wakacyjnych

1.Spróbuj owocowego przysmaku z wyspy – wyspa Twikki – trzeba zjeść niespodziankę ananasową

2.Zanurz się w tradycji i kulturze – wyjechać do Takemizu
3.Baw się z tubylcami – wyspa Twikki – nauczyć się powitania „Luza”
4.Tańcz w spódniczce z trawy na plaży – wyspa Twikki – nauczyć się tańca hula
5.Naucz się relaksować ciało za pomocą ciepła – wyspa Twikki – nauczyć się masażu gorącymi kamieniami
6.Tańcz z tubylcami, którzy lubią ogień – wyspa Twikki – nauczyć się tańca z podpalonym kijkiem, parcela: rajska plaża morska
7.Udanej wycieczki – spędzić pierwsze udane wakacje
8.Odkryj tajemnice wyspy – wyspa Twikki – odwiedzić ukrytą parcelę i zdobyć lalkę voodoo
9.Zbadaj dzicz – wyjechać na wakacje w góry
10.Odkryj wakacyjny sekret – odwiedzić pierwszą tajemną parcelę
11.Naucz się starego masażu – Takemizu – nauczyć się akupresury
12.Naucz się tańczyć jak mieszkańcy gór – 3 Jeziora – nauczyć się tańca- klepańca
13.Zdobądź kudłatego przyjaciela – 3 Jeziora – zaprzyjaźnić się z wielka stopą
14.Weź udział w starożytnych ćwiczeniach – Takemizu – nauczyć się tai chi
15.Ukłoń się – Takemizu – nauczyć się powitania „ukłon”
16.Idź za przewodnikiem który pokaże ci 5 nowych widoków – pojechać na pięć wypraw zarezerwowanych u przewodnika
17.Do 3 razy sztuka – spędzić trzy udane wakacje
18.Podróżuj niczym ninja – Takemizu – nauczyć się teleportacji
19.Poznaj opowieść z Dalekiego Wschodu – Takemizu – usłyszeć Smoczą Opowieść od starca na tajemnej parceli
20.Złóż hołd pradawnej cywilizacji – wyspa Twikki – złożyć ofiarę w ruinach
21.Śpiewający pirat – wyspa Twikki – na Południowej Plaży na statku przeszukać kajutę kapitana, jak wyjdzie duch to zaznajomić się z nim trochę i nauczyć się szanty
22.Naucz się odprężać na sposób mieszkańców gór – 3 Jeziora – nauczyć się głębokiego masażu, parcela: ośrodek wypoczynkowy
23.Ucieknij do wyspiarskiego raju – wyjechać na wyspę Twikki
24.Wypowiedz życzenie – Takemizu – wrzucić monetę do kapliczki w parku pomyślnej kapliczki
25.Poznawaj miejscowe zwyczaje – poznać wszystkie trzy powitania
26.Obejrzyj miejscowe widoki – udać się na pierwszą wyprawę zarezerwowaną u przewodnika
27.Utrzymaj się na balu i wygraj – 3 Jeziora – wejść na belkę
zanurzoną w wodzie, zaprosić kogoś do zabawy i zrzucić tego kogoś z belki do wody, parcela: polana tartaku
28.Co zdołasz znaleźć w piasku? – szukać muszelek na plaży
29.Znajdź szlak wiodący do ukrytych sekretów – wykopać z ziemi pierwszą mapę do tajemnej parceli
30.Rozkoszuj się filiżanką dobrej herbaty – Takemizu – podać herbatę przy specjalnym stoliczku
31.Fechtuj i nawiguj na plaży – wyspa Twikki – na statku „fechtuj szpadą”, parcela: Południowa Plaża
32.Znajdź zakopany skarb – wykopać z ziemi skrzynię ze skarbem
33.Spróbuj orientalnego przysmaku z ryb – Takemizu – zjeść chirashi
34.Ukształtuj otoczenie na sposób zen – Takemizu – grabic ogródek zen
35.Zdobądź album na zdjęcia – kliknąć na komputer i zamówić album – trzeba robić zdjęcia na wakacjach, żeby uaktywniła się ta opcja
36.Bij się w piersi jak prawdziwy góral – 3 Jeziora – nauczyć się powitania „dudnienie w pierś”
37.Pokazuje mi wszystkie miejscowe widoki – udać się na wszystkie dziewięć wypraw rezerwowanych u przewodnika
38.Zagraj w te klocki i wygraj – Takemizu – grac w mahjong i wygrać, np. w parku pomyślnej kapliczki
39.Odkryj wszystkie miejscowe sekrety – odwiedzić wszystkie trzy tajemne parcele
40.Rozkoszuj się posiłkiem przyniesionym prosto do pokoju – w hotelu kliknąć na telefon i wezwać obsługę hotelowa
41.Zjedz syty górski posiłek – 3 Jeziora – zjeść naleśniki
42.Pierścienie drzewne opowiadają interesujące historie – 3 Jeziora – np. na polanie tartaku obejrzeć wielki przekrój drzewa, umieszczony pionowo na stojaku
43.Stań się wytrawnym podróżnikiem – spędzić 5 udanych wakacji
44.Śpij pod gwiazdami – 3 Jeziora – przespać się pod namiotem
45.Traf w cel – 3 Jeziora – polana tartaku, rzucać toporem do tarczy

Jak zrobić ścieżkę ?

Jak zrobić ścieżke ?
1.Wchodzimy w Tryb Budowy ~~>> Teren ~~>> Pokrycie podłoża.
2. Wybieramy dowolne podłoże pokrywając nim teren.
  
3.Wchodzimy w Tryb Budowy ~~>> Podłogi
4.Wybieramy dowolną podłoge i układamy z niej ścieżke.
  
5. Jeszcze raz wchodzimy w Tryb Budowy ~~>> teren ~~>> Pokrycie terenu.
6.Wybiermy zielone podłoze i pokrywamy nim teren.
  
7.Przyciskając klawisz Ctrl usuwamy podłoge.
  
I Gotowe :)

Wilkołak :)

WilkołakWilkołak (ang. Werewolf) – nierzeczywista postać, połączenie Wilka i Sima. Pojawia się w dodatkach The Sims: Abrakadabra i The Sims 2: Zwierzaki, a także w The Sims 3: Nie z Tego Świata.

Jak się nim stać?

Werewolf Transformation
Tu wilkołak pojawia się tak na prawdę po raz pierwszy, Sim może się nim stać. Aby tak się stało należy obtoczyć dom Sima różnorakimi drzewami, iglastymi oraz liściastymi, a najlepiej stworzyć mały lasek koło domu, gdyż Wilkołaki lubią duże zalesienie. Do stania się wilkołakiem potrzebny jest dodatek "Zwierzaki".
ScreenShot 260Przemiana Sima w wilkołaka.
ScreenShot 261
Gdy lasek jest gotowy należy poczekać aż przywódca stada odwiedzi naszych Simów. Należy go wyczekiwać pomiędzy godziną 22.00, a 1.00. Gdy już przyjdzie należy zaprzyjaźnić z nim Sima, aby tak się stało wilkołak będzie musiał odwiedzić naszego Sima kilka razy. Gdy już Sim się z nim zaprzyjaźni, wilkołak ukąsi go sam, jednak czasem aby tak się stało Sim musi pobawić się z nim w ciuciu-babkę.
Szybszym sposobem na przemianę Sima w wilkołaka jest użycie kodu testingCheatsenabled true. Po wpisaniu kodu klikamy na skrzynkę pocztową z wciśniętym Shift'em, szukamy opcjiLeader of the Pack, a następnie wybieramy ją. Gdy już pojawi się w naszej rodzinie brązowy wilk o świecących żółtych oczach każemy Simowi dokonać z nim dowolną interakcję. Następnie wybieramy przywódcę stada i przesuwamy pasek znajomości jego i danego Sima na 100%. Wtedy każemy przywódcy stada ukąsić Sima poprzez wybranie na nim opcji Ukąś.
Jeśli nie odpowiada nam żaden z sposobów powyżej, możemy skorzystać z Sim Transformera. Jest to obraz. Aby zostać wilkołakiem musimy kliknąć na niego i wybrać opcję Turn Into.../ Werewolf.
ScreenShot 264
Wilkołaczyca.

Opis

Gdy nasz Sim stanie się już wilkołakiem często w pragnieniach pojawiać się będzie czyjaś podobizna z głową wilkołaka u dołu, lub sama głowa wilkołaka. Oznacza to, że wilkołak pragnie ukąsić kogoś określonego (obrazek z podobizną), lub po prostu ukąsić pierwszą lepszą osobę. Aby ukąsić Sima, trzeba na niego kliknąć i wybrać opcję "Zaatakuj".
Wilkołak będzie chodził zgarbiony.
ScreenShot 263
Wyjąca wilkołaczyca.
W nocy pojawia się również opcja Wyj. Jeśli Sim jest wewnątrz budynku, automatycznie wyjdzie na zewnątrz i zacznie wyć do księżyca.
Wilkołak posiada także umiejętność przywołania wilków.
Aby wyleczyć Sima z wilkołactwa należy zatrudnić Tresera zwierząt lub Cygańską Swatkę i kupić od niej lekarstwo. Jeśli gracz posiada dodatek Osiedlowe Życie może kupić lek od czarownicy lub czarodzieja, albo sam stać się magiem i wytworzyć Likantropinę-B.

Opis wyglądu

Wilkołak zmienia swój wygląd tylko w noc, a w dzień jest normalnym Simem. Jego oczy stają się złote, a skóra obrasta sierścią. Wilkołakom płci męskiej zmienia się fryzura, a "wilkołaczkom" zostaje taka sama jak fryzura w dzień. Usta stają się ciemniejsze, a nos wydaje się zupełnie inny niż podczas dnia.

Ciekawostki

  • Jeżeli mamy Sima z pobraną karnacją i zamienimy go w wilkołaka możliwe jest, iż w nocy nie obrośnie on sierścią, a zmieni się jedynie jego zachowanie i sposób chodzenia.

wtorek, 21 maja 2013

Wampir :)


Wampir w The sims 2
Wampiry1
  1. Wampira można spotkać od 19.00 do 6.00 w restauracji na przedmieściu. Najpierw musisz z nim się zaprzyjaźnić (długo to trwa, ponieważ wampir trudno podnosi swój pasek związku stałego, lecz gdy już się z nim zaprzyjaźnisz może cię ukąsić). Gdy się wprowadzi kliknij na niego, a potem na Sima/Simkę która ma się stać wampirem. Trzeba poszukać opcji "Ukąś w szyję" i klikasz. Twój Sim jest wampirem. Jeśli chcesz mieć dziecko ze swoją Simką i wampirem to tak jak zwyczajnie tyle że dziecko urodzi się normalnie. Może zostać wampirem będąc nastolatkiem.
  2. Musisz wpisać kod boolprop testingCheatSenabled true i kliknąć (trzymając SHIFT) na wybranego sima. Szukaj opcji Make Vampire klikając ikonkę więcej.
Jak rozpoznać wampira?

Wampira łatwo rozpoznać po jego szarej karnacji, czerwonych oczach, stroju, kłach oraz tytule Hrabia/Hrabina przed imieniem. Kobiety mają długie suknie, w ciemnych barokowych barwach, a mężczyźni mają długie płaszcze.

Jak opiekować się rodziną w której są wampiry?

  1. Musisz w trybie kupowania kupić trumnę, która będzie chronić Twojego wampira/wampirzycę.
  2. Budzi się on o 19.00, iż kładzie się spać przed wschodem słońca czyli o 6.00.
  3. albo sprzedać wszystkie okna na parceli (w pomieszczeniu bez okien paski potrzeb będą spadać szybciej niż normalnemu simowi ale wolniej niż na słońcu).
Jak Sim może przestać być wampirem?
Musisz skontaktować się z Cygańską Swatką za pomocą telefonu. Gdy ona przyjdzie musisz ją przywitać i kupić od niej eliksir Wampirocylinę-D. Każ wypić Simowi eliksir, w końcu przemieni się w normalnego Sima, który nie boi się słońca. Jeśli masz dodatek Osiedlowe Życie możesz o eliksir poprosić czarodzieja lub czarownicę, albo sam zostać jednym z nich i ugotować w kotle lekarstwo.

Cechy wampira


Zalety bycia wampirem w The Sims 2 to:
  • Zamiana w nietoperza.
  • Skradanie się.
  • Spanie w trumnie.
  • Wieczne życie.

A wady:
  • Wampir nie może wychodzić na słońce. Kończy się to jego silnym osłabieniem lub nawet śmiercią (gdy za długo siedzimy na słońcu).
  • Od godziny 7.00 do 19.00 musi spać w trumnie.

Na dziś to wszystko ;) do jutra :>

Instrukcje do The sims 2 ;)


Jak się teleportować ?

I sposób

1. Klikamy na sima i każemy mu medytować.
2. Jeżeli będzie dość długo medytować zacznie unosić się w powietrze.
3. Kiedy już lewituje klikamy na miejsce w które ma się przenieść.

II sposób

Jeśli masz The sims 2 Podróże wyjeżdżamy na wakacje do Wioski Takemizu. Czasem pojawia się tam ninja. Klikasz na niego i prosisz by nauczył cię teleportować.



Jak „odebrać” stypendium?

Zadzwonić lub użyć komputera, w obydwu przypadkach klikamy: uczelnia – wystąp o stypendium.

Możliwe stypendia:

Odszkodowanie pozaziemskie 1000$
Jeśli byliśmy porwani przez kosmitów.

Stypendium z "Funduszu pomocy osieroconym simom"1500$
Stypendium dla sierot

Nagroda dla młodych przedsiębiorców 750$
Trzeba osiągnąć szczyt kariery nastolatka.

Stypendium dla nieumarłych 1500$
Trzeba być zombie lub wampirem

Grand dla studentów 1000$
Ocena w szkole +6

Nagroda Taneczna Pląsa 1000$
Dużo tańczyć ;)

Nagroda im. inżyniera Pustka 750$
od 8 punktów techniki, wzwyż

Nagroda pieniężna fundacji na Rzecz Porozumienia im. Gordona Wolnego 750$
od 8 punktów charyzmy, wzwyż

Grand dla Geniuszy im. Willa Wrighta 750$
od 8 punktów logiki, wzwyż

Londyńskie stypendium sztuki kulinarnej 750$
od 8 punktów gotowania, wzwyż

Nagroda "Mydełko za higienę" 750$
od 8 punktów sprzątania, wzwyż

Nagroda sportowa Hogana 750$
od 8 punktów kondycji, wzwyż

Stypendium sztuk wizualnych 750$
od 8 punktów kreatywności wzwyż

Pliss, piszcie w komentarzach o czym chcecie notki, bo mam za dużo pomysłów i nie wiem o czym pisać. Piszcie czy chcecie np. jakąś instrukcję czy poradnik. Jeśli macie pytania, możecie zadawać je w komentarzach lub pisać na e-mail: sims___2@vp.pl . Mogę odpowiadać w postach, na wasze życzenie oczywiście :)

Św. Mikołaj i Towarzyski Króliczek ;D

Jak zwabić Św. Mikołaja do naszego domu ?


Wielu z Was pewnie zastanawiało się jak za pomocą akcesorii Na święta przywołać Św. Mikołaja na simową wigilię! My wam to ułatwimy i powiemy co zrobić, krok po kroku.
1. Oczywiście ważne jest, piękne udekorowanie i wysprzątanie domu na święta. Jednak najważniejszym, potrzebnym elementem jest - choinka! Włącz lampki na choince.

2. Następnym krokiem będzie zwabienie Św. Mikołaja do twojego domu. Tym co Mikołaj lubi najbardziej są ciastka Św. Mikołaja!Wiec zabieramy się za ich pieczenie mniej więcej o godz. 18-19. Nie musisz zdobywać dodatkowych punktów gotowania, ale najlepiej przygotuje je domownik, który ma wprawę w gotowaniu. Aby je upiec kliknij na lodówkę, następnie "desery", a później "ciastka Św. Mikołaja". Ciastka przygotowane? Na choince świecą się lampki? Teraz czas na uroczystą wigilię! Nich każdy z domowników zasmakuje chrupiących ciasteczek Św.Mikołaja. Wszystko gotowe! W czasie uroczystej wigilii powinien się pojawić Św. Mikołaj.

3. Możesz porozmawiać lub pobawić się ze Św. Mikołajem, jednak to nic nie da. Mikołaj stanie się twoim najlepszym przyjacielem, ale nie pojawi się na liście twoich kontaktów i jego przyjaźń nie będzie wliczona do liczby wymaganych przyjaciół, aby osiągnąć kolejny szczebel kariery twojego sima.


Jak spotkać Towarzyskiego króliczka ?

I sposób
Jeśli chcemy spotkać towarzyskiego króliczka wybieramy sima, który ma go spotkać. Gdy już go wybierzmy dbamy oto by pasek Towarzystwa sima był cały czerwony i w tedy pojawi się towarzyski króliczek. 

II sposób 
W otoczeniu np. w Weronie dusimy klawisze [Shift]+[Ctrl]+[C] i pojawia nam się okno do wpisania kodu. Wpisujemy kod: 
W otoczeniu np. w Weronie dusimy klawisze [Shift]+[Ctrl]+[C] i pojawia nam się okno do wpisania kodu. Wpisujemy kod: boolProp TestingCheatsEnabled true i wchodzimy do rodziny, w której ma się ukazać towarzyski króliczekKlikamy na  pasek Towarzystwo i przeciągamy do czerwoności. A po chwili pokazuję się towarzyski króliczek.

Jak podładować pasek po pobycie króliczka.Dusimy klawisze [Shift]+Ctrl]+[C] i wpisujemy kod: maxmotives ( działa na wszystkich członków rodziny) 








Na razie to tyle, później jeszcze może coś dodam ;)




poniedziałek, 20 maja 2013

Sposoby na śmierć simów w The sims 2 + Soki w The sims 2 Cztery pory roku ;-)

Helołł.. dawno nie pisałam, a to dlatego, że jakoś nie miałam czasu... no wiecie, goście z Warszawy i w ogóle... a wszystko przez moją siostrzyczkę !!! Dlaczego musiała mieć te urodziny?? Tego nikt nie wie.. Dobra, nie przedłużam.

Sposoby na śmierć Sima w The sims 2

 The Sims 2 - podstawa 

Strach
Wyprowadzamy naszego Sima w okolice grobów - najlepiej w nocy. Kiedy zjawią się duchy, z pewnością zaczną straszyć naszego sima. Jeśli Sim był w złym nastroju, może przestraszyć się na śmierć. Umierający Sim wrzaśnie ze strachu, złapie się za swój nadgarstek, upadnie na ziemię i po prostu umrze. 

UWAGA: Niektórzy Simowie mogą przeżyć atak serca. 

Utonięcie

Budujemy basen z drabinką i każemy Simowi do niego wejść. Kiedy tak sobie pływa, usuwamy drabinkę. Gdy Sim osiągnie niski pasek energii lub głodu, wtedy się utopi.

Choroba

Katar 

Katar wywołuje się przez karaluchy. Kupujemy kosz na śmieci lub ugniatacz śmieci. Gdy odpadów będzie wystarczająco dużo, każ Simowi wybrać opcję "Wynieś Śmieci". Sim opróżni kosz bądź ugniatacz i będzie niósł śmieci do śmietnika przed domem. Teraz skasuj polecenie "Wynieś Śmieci". Odpadki zostaną na ziemi! Po pewnym czasie pojawią się karaluchy. Każ Simowi do nich podejść, albo je rozdeptywać. Przy odrobinie szczęścia Sim dostanie kataru. Sim może też się zarazić od innych Simów. 

Zatrucie pokarmowe
Zatrucie pokarmowe wywołuje się poprzez zjadanie zepsutego bądź przypalonego jedzenia. Najlepiej gdy "ofiara" ma 0 punktów gotowania. Wtedy każ mu zrobić zapiekanki. Będą przypalone. Możesz je od razu zjeść, albo jeszcze lepiej: czekać, aż zaczną śmierdzieć. Wtedy zjadamy. Po kilku takich posiłkach Sim dostanie zatrucia pokarmowego. 

Tajemnicza choroba 

Dziwna choroba przychodzi, gdy nieostrożnie obchodzimy się Stacją biotechniczną firmy Simsanto. 

Zapalenie płuc 

Gdy Sim zachoruje, zacznij go męczyć. Nie bierz chorobowego, nie bierz lekarstw, jedz zepsute jedzenie. Po kilku dniach choroba powinna przerodzić się w zapalenie płuc. Sim umrze. 

 Muchy 
Talerzy po jedzeniu nie myjemy. Najlepiej zostawić je na podłodze i czekać, aż zaczną nad nimi latać muchy. Gdy będzie ich dość dużo, wprowadzamy naszą ofiarę do pomieszczenia z brudnymi talerzami. I czekamy, aż muchy z talerzy przerzucą się na naszego Sima, wtedy go zjedzą. 

Pożar 

Wywołujemy pożar, najlepiej zostawiając na kuchence gotujące się jedzenie - każemy Simowi odejść i zająć się czymś innym. Zanim pożar wybuchnie, najlepiej uniemożliwić naszej "ofierze" wyjście z pokoju. Zamurowujemy wszelkie drzwi. Pamiętaj - nie instaluj wykrywacza ognia, bo zaalarmuje Straż automatycznie! Ogień zacznie niszczyć wszystko, co stoi mu na drodze. W pewnej chwili Sim zacznie się fajczyć. Po prostu czekamy, aż się spali. 

Zagłodzenie 

Kasujemy lodówkę i telefon, lub zamurowujemy Sima w zamknięciu. Możemy też po prostu w Trybie Opcji wyłączyć wolną wolę i przestać zajmować się Simem. Aby nie czekać długo, po prostu doprowadźmy wcześniej pasek głodu do niskiego stanu. W końcu Sim złapie się za żołądek i padnie na ziemię. I mamy Sima z głowy. 

(UWAGA: to trwa bardzo długo) 

Porażenie prądem 

Czekamy, aż w simowym domu zepsuje się jakaś rzecz działająca na prąd, np. ugniatacz śmieci, telewizor, czy komputer. Nie wzywamy jednak fachowca - naprawę zostawiamy w rękach sima, najlepiej z 0 punktów techniki. 

UWAGA: Jeżeli nasz Sim będzie miał farta, może przeżyć i naprawić tą rzecz. W większości przypadków nasz Sim zostanie porażony prądem, i tylko usmoli się. 

Starość 

Aby uśmiercić Sima w ten sposób, nie trzeba się wysilać. Po prostu kierujemy Simem przez całe jego życie, aż do końca ostatniego etapu - Emeryta. Można też przy słabej aspiracji ciągle karmić emeryta Eliksirem Młodości. Zacznie przy każdym łyku tracić po 3 dni tak długo, aż wyciągnie kopyta. Można przedłużać życie dzięki eliksirowi życia znajdziesz go w nagrodach aspiracji. Gdy sim który zmarł ze starości będzie miał przynajmiej złotą aspiracje kosiarz zabiera go na HAWAJE ale i tak nie zmienia to postaci rzeczy - sim odchodzi. Ale zostawia po sobie złotą urnę/nagrobek. Jeśli sim który umiera ze starości nie miał przynajmiej złotej aspiracji kosiarz wyciąga klepsydrę i sim zostawia po sobie normalną urnę/nagrobek. 

Uderzenie satelity 

Kiedy zapadnie noc, wybieramy Sima, którego chcemy uśmiercić. Klikamy na dowolne miejsce na zewnątrz domu i wybieramy opcję "Patrz w gwiazdy". Sim rozłoży się na trawie i zacznie gwizdać, spoglądając w gwiazdy. Kiedy będzie patrzył dostatecznie długo, satelita spadnie prosto na niego. 

Ciekawostka: Satelitę można sprzedać za dość dużą sumę simoleonów. 

The Sims 2: Na Studiach 

Krowokwiat 

Najpierw musimy zakupić Krowokwiat w Nagrodach Kariery (tam nazywa się Laganaphillis Simnovorii), nie karmimy go, gramy dalej i czekamy, aż na jego języku pojawi się kawałek tortu. Teraz każemy Simowi zabrać tort, jednak Krowokwiat nie da za wygraną i zje Sima. 

UWAGA: Krowokwiat wysunie język z apetycznym tortem, tylko wtedy, gdy będzie głodny, dlatego nie można go karmić. 

Ciekawostka: Krowokwiata można wydoić i dać innemu Simowi więcej życia (ok. 3-5 dni). 

The Sims 2: Nocne życie 

Wampir Gdy nasz Sim jest wampirem, wyprowadzamy go na słońce i poczekamy jak jego potrzeby spadną - wtedy nasz Sim się spali.

The Sims 2: Własny biznes 

 Wypadek windy 

Sim wchodząc do windy i uprawiając w niej wielokrotnie bara-bara niszczy ją, a za którymś razem ta spada wraz z Simem, a gdy ten wychodzi kręci mu się w głowie, upada i umiera. 

UWAGA: Simowie czasem mogą przeżyć. 

Latawiec 

Gdy puszczamy zły latawiec, trafi w niego piorun i kopnie naszego Sima. Wówczas Sim umiera. 

UWAGA: Czasami Sim przeżyje. 

Megafon 

Jeśli właściciel przedsiębiorstwa wybierze najwyższą premię z paska Motywacje (jest to Naprzód ! - ang. Rally Forth) i zacznie krzyczeć przed megafon, motywując innych Simów, następuje przekazywanie swoich potrzeb na rzecz innych. Jeśli motywujący Sim będzie już mieć bardzo niskie potrzeby, zacznie się krztusić od krzyku i umrze. 

UWAGA: Występuje to rzadko. 

The Sims 2: Zwierzaki 

Szynszyla 

Kupujesz Twojemu Simowi szynszylę w klatce, bawisz się z nią, przytulasz, ale nie myjesz klatki. W końcu ta zacznie robić się brudna, a jeśli Sim bawił się z szynszylą nałyka się pewnej śmiertelnej choroby. 

The Sims 2: Cztery pory roku 

Grad 

Czasem się trafi, że zacznie padać z nieba grad. To dobra okazja, by wypuścić Sima na powietrze. Gdy wyjdzie patrzymy, jak ofiara zostaje trafiona kilkaset razy kulkami gradu w głowę i umiera. 

Piorun

Czekamy, aż na dworze zacznie się burza z piorunami. Wtedy wyprowadzamy Sima na dwór (Nie możemy mieć zakupionego piorunochronu). Może przy odrobinie szczęścia Sima trafi piorun. Jest jednak łatwiejszy sposób, kupujemy sprzęt elektroniczny i go używamy, ale najlepiej kupić wannę ogrodową i się w niej kąpać, Sima trafi piorun. Można też wejść do basenu... 

UWAGA: Ten sposób nie zawsze działa, czasami Sim zostanie tylko usmolony i będzie musiał się wykąpać.

Poparzenie słoneczne 

Wystawiamy naszego Sima na otwarte słońce i czekamy, aż zrobi się cały czerwony, a jego temperatura będzie maksymalnie wysoko . Możemy też wycisnąć kilkakrotnie sok z pomidorów. W końcu Sim nie wytrzyma ciepła. 

Zamarznięcie Wystarczy go wystawić na mróz i nie zajmować się nim. Po jakimś czasie na jego termometrze rtęć opadnie do minimum, jego skóra zrobi się sina i skostniały Sim pada na ziemię. Jeśli ktoś go szybko nie ogrzeje (suszarką do włosów), umiera. 

Studnia Życzeń Gdy dostaniemy od Towarzystwa Ogrodniczego studnię życzeń i zażyczymy sobie pieniądze, worek z forsą może dosłownie spaść naszemu Simowi na głowę. Wówczas Sim umiera. 

UWAGA: Rzadko się to udaje. 

The Sims 2: Osiedlowe życie Przygniecenie 

Kupujemy łóżko chowane i często otwieramy je i zamykamy. Pewnego razu Sim będzie zmęczony, a łóżko spadnie mu na łeb i cześć. 

UWAGA: Potrzeba niskiego komfortu, żeby to uzyskać. Oczywiście czasem Sim może dalej żyć. 

 The Sims 2: Na święta Akcesoria

Renifer 

Kupujemy dekoracyjnego świecącego renifera, czasem gdy Sim będzie go głaskał może go trafić prąd i umrze (można to zaliczyć do porażenia prądem).

Soki w The sims 2 Cztery pory roku

Sok z pomarańczy - 6 pomarańczy - leczy przeziębienie; 

Lemoniada - 6 cytryn - soczek schładza rozgrzanego sima; 

Oranżada - 4 pomarańcze, 2 cytryny - punkty rangi - losowo;

Sok z truskawek - 3 koszyczki truskawek - leczy wściekłość;

Lemoniada truskawkowa - 2 cytryny, 2 koszyczki truskawek - platynowa aspiracja;

Soczek jabłkowy - 3 jabłka - uczeń szybciej odrobi lekcje;

Sok pomidorowy - 6 pomidorów - sim się momentalnie nagrzewa - 3 soczki i jest przegrzany;

Koktajl na urodę - 2 pomarańcze, 2 ogórki - działa jak eliksir miłosny;

Sok z bakłażana - 2 bakłażany - losowy punkt umiejętności;

Koktajl pieprzowy - 1 pieprz, 1 koszyk fasolki, 1 jabłka - energia i głód na maxa;

Koktajl warzywny - 1 pieprz, 1 ogórek, 1 koszyk fasolki, 1 pomidor - szybciej zdobywa się rangę;

Sok z buta... - 1 but - głupie zachowanie sima - do końca nie wiem co ten sok daje - sim po prostu chodzi jakiś taki wkurzony.

Zaraz kolejna notka. Muszę nadrobić zaległości :)

środa, 15 maja 2013

[TS2] Dodatki do The sims 2



Wszystkie dodatki do The Sims 2


W tej notce umieszczam wszystkie dodatki do Simsów wraz z opisami.
1.
The Sims 2: Na Studiach – pierwszy z oficjalnych dodatków do gry The Sims 2. Dodatek wprowadza nowy okres w życiu – czas studiów, dzięki czemu nasze Simy żyją dłużej (wprowadzono nową grupę wiekową), a gra staje się coraz bardziej realistyczna. Po osiągnięciu odpowiedniego wieku Sim wyjeżdża do miejscowego uniwersytetu, by tam pogłębiać swoją wiedzę na kierunku, który go interesuje (przeważnie jest on związany z ambicjami życiowymi). Od tego zależy wykonywany przez niego w przyszłości zawód. Na studiach Sim uczy się, bawi się na hucznych imprezach, poznaje nowe osoby itp. Jeśli pójdzie do odpowiedniej uczelni, ma też szansę wstąpić do tajnego, nielegalnego stowarzyszenia lub bractwa studenckiego. Podczas studiów istnieje możliwość mieszkania w akademiku, a także nietypowe zdobywanie dobrych ocen (na przykład przez bliższe kontakty z profesorem). Oprócz tego, dodatek tradycyjnie wprowadza nowe elementy wyposażenia domu, ubrania itp.
2.
  The Sims 2: Nocne Życie – drugi oficjalny dodatek do gry komputerowej The Sims 2
Simowie otrzymują możliwość umawiania się na randki. Po raz pierwszy w całej serii mogą kupić sobie samochód. Wprowadzone są nowe aspiracje. Pierwsza to Poszukiwanie Przyjemności, którą można dać Simowi podczas tworzenia. Druga to Apetyt Na Smażony Ser. Można ją zdobyć jedynie poprzez użycie nowego obiektu nagród aspiracji „Nowy Ty Senso”, kiedy poziom aspiracji jest zielony lub niższy. Dodana zostaje nowa dzielnica, a razem z nią nowe postacie i przedmioty

3.
 The Sims 2: Własny Biznes – trzeci oficjalny dodatek do gry The Sims 2. Wprowadza możliwość założenia firmy, takiej jak osiedlowy sklepik, sklep meblowy, kwiaciarnia, kawiarnia, salon fryzjerski, klub, sklep z odzieżą czy z zabawkami. Jeśli towary są dobrej jakości, do sklepu będzie przyjeżdżało coraz więcej simów. Warto zatrudniać nowych pracowników, którzy pomogą w prowadzeniu sklepiku. Do gry dodano też nowe przedmioty, np. półki na produkty i nowe opcje interakcji między simami. Można zdobywać nowe rangi: florysty, kasjera, zabawkarza, robotyka, sprzedawcy, magazyniera i kosmetologa. Robotyk o złotej randze może konstruować roboty simopodobne. Złoty kasjer szybciej będzie wystawiał rachunki, więc klienci nie będą się denerwować przez długie czekanie przy kasie. Kiedy przedsiębiorstwo awansuje na wyższy poziom dostaje się punkty, za które można dokupić dla sima prowadzącego firmę dodatkowe umiejętności, takie jak Negocjacja pozwalająca nabywać towary z hurtowni za niższą cenę, albo rozpoznawanie pragnień kupujących.

4.

  The Sims 2: Zwierzaki jest czwartym dodatkiem do serii The Sims 2.

5.
  
The Sims 2: Cztery Pory Roku  to piąty dodatek do gry komputerowej The Sims 2. Wprowadza do podstawowej gry zmianę pór roku.
Z porami roku będą się wiązać sezonowe zajęcia oraz ubrania na każdą pogodę. Konieczne będzie stosownie do pogody odpowiedniego ubrania bohaterów, gdyż w przeciwnym razie mogą na przykład zamarznąć na dworze lub odczuć bolesne skutki poparzenia skóry promieniami słonecznymi. The Sims 2 cztery pory roku wprowadza także możliwość wędkowania oraz uprawy roślin, które możemy rozwijać wstępując do Klubu Ogrodników. Pojawiają się nowe opcje, jak np. łapania świetlików, motyli, lepienia bałwana, bitwy na śnieżki czy balony z wodą. Nie brakuje nowych przedmiotów codziennego użytku i tych zdobywanych za punkty aspiracji (np. urządzenie do sterowania pogodą) oraz nowych karier zawodowych: w dziedzinach edukacji, dziennikarstwa i muzyki, a także jako Poszukiwacz Przygód lub Gracz. Każda z nich wprowadza nowe możliwości i nowe nagrody za osiągnięcia zawodowe. Pogoda jest bardzo zmienna. Wiosną zwykle padają deszcze lub świeci lekkie słońce. W lato często są burze i upały na zmianę, pada deszcz. W czasie jesieni są burze, deszcze i grad. Gdy nadchodzi czas zimy, zaczyna padać śnieg. Każda z pór roku wpływa na wzajemne relacje między bohaterami. Nowe możliwości widoczne są po ikonkach widniejących nad głowami bohaterów. Dodatek wprowadza nowe otoczenie: Kwitnące Wzgórza.
6.
  
The Sims 2: Podróże to szósty oficjalny dodatek do gry The Sims 2. Jest odpowiednikiem dodatku Wakacje dla pierwszej części gry.
Tak jak w ,,The Sims 1: Wakacje”, Simowie otrzymują możliwość wyjazdu na wczasy do trzech otoczeń: Trzy JezioraWyspa Twikkii oraz Wioska Takemizu.
7.
  The Sims 2: Czas wolny to siódmy dodatek do gry The Sims 2. Jak nazwa wskazuje, zmiany wprowadzone w tym dodatku skupiają się na wolnym czasie, w związku z tym Simowie będą mogli poświęcić swój czas np. na swoje hobby. Wraz z rozwojem nowych umiejętności, Simowie będą mogli nabywać specjalne nagrody. Do tego, jak zwykle, wprowadzono nowe elementy ubrań, meble i kilka innych nowości.
8.
 
The Sims 2 Osiedlowe Życie – ósmy i ostatni dodatek do gry komputerowej The Sims 2. Pozwala on simom zamieszkać w blokach mieszkalnych bądź też w pięknych apartamentach. Wprowadzona została magia oraz dodatkowe możliwości bycia sławnym.
Simowie mogą odwiedzać sąsiadów z tego samego budynku. Płaci się co początek tygodnia czynsz za pomocą specjalnej skrzynki. Mieszkania te mogą być tylko wynajmowane. Aby zbudować apartament, do każdego mieszkania trzeba dodać specjalne drzwi, oraz wpisać specjalny kod. Dodane zostaje nowe otoczenie – Belladona Cove, którego nazwa jest przetłumaczona jako Jaskinia Pokrzyku. Znajduje się tam duże osiedle. Doszło także wiele ciekawych ozdób, które można dodawać do widoku miasta. Wśród nowych obiektów do domu pojawiły kręcone schody i sufity.
Simowie mogą się ponadto nauczyć czarować. Można wybrać czy chcą być po dobrej czy złej stronie. Każda strona ma swój specjalny budynek. Czary są rzucane dzięki specjalnym składnikom, bardziej zaawansowani mogą gotować w kociołku. Wprowadzono księgę zaklęć z informacjami o poszczególnych czarach. Aby zostać czarodziejem, trzeba spotkać magicznego sima, zaprzyjaźnić się z nim, a potem poprosić o lekcję magii. Jeśli sim zgodzi się na naukę, podaruje uczniowi kilka magicznych atrybutów, między innymi miotłę, która działa jak samochód. Źli czarodzieje otrzymują czarną szatę i zieloną cerę, neutralni mają szare ubrania, a biała magia otacza się jasnymi pastelami. Jednak każdy magiczny sim może postawić na inną modę, ubrać się inaczej.
Autorzy wprowadzili grupy społeczne – są to Majsterkowicze, Osiłki, Technicy, Dusze towarzystwa i reprezentanci bohemy. Każdą grupę wyróżnia unikalny ubiór oraz ulubione meble w odpowiednim stylu. Aby zaprzyjaźnić się z daną grupą, trzeba używać specjalnych gestów lub opowiadań, które posiada każda taka grupka.

wtorek, 14 maja 2013

Kilka instrukcji do The sims 2 + Syrenka w The sims 3 Rajska Wyspa


Siemka ;) Dziś jakoś mi się nie chciało wchodzić na bloga, ale jednak postanowiłam coś dodać ;-) No to dodaję kilka instrukcji. Te będą bez ilustracji, ale postaram się, żeby następne miały obrazki :D

Przesuwanie wskaźników potrzeb, umiejętności i zainteresowań
Najprostszym sposobem jest: w podglądzie otoczenia wpisz kod boolProp TestingCheatsEnabled true zanim wejdziesz do rodziny. Następnym krokiem jest wejście do parceli. I już gotowe.

(UWAGA: po wyjściu z gry kod się zdeaktywuje i będzie trzeba robić całą akcje od nowa).

Drugim sposobem, jeśli nie chce nam się wychodzić z parceli aby wpisać kod i ponownie wejść, jest:
Najpierw wywołujemy okno konsoli (ctrl+shift+c) i wpisujemy kod: boolProp TestingCheatsEnabled true i samochodem wybieramy się na parcelę publiczną (można przez taksówkę). Kiedy już dojedziemy w prawym, górnym rogu pojawia się pewien kod, który oznacza że możemy przesuwać wskaźniki potrzeb, umiejętności i zainteresowań, po powrocie do domu kod nie znika więc możemy ciągle się cieszyć przesuwaniem wskaźników (UWAGA: po wyjściu z gry kod się zdeaktywuje i
będzie trzeba robić całą akcje od nowa).

Szczerze, próbowałam obu i mi bardziej pasuje pierwszy ;)

Pragnienia niemowlęcia
Aby mieć wgląd w potrzeby, pragnienia i obawy wybranego niemowlaka, w oknie konsoli wpisz boolprop testingCheatsenabled true.
Następnie naciśnij klawisz "Shift", kliknij na interesujące cię dziecko. Pojawi się opcja "make unselectable" - klikamy na nią, a potem to samo tylko że "make selectable". Wtedy gra automatycznie przeniesie cię na profil niemowlaka. Mamy dostęp do wszystkich opcji,również do "Set to birthday" (Wywołaj urodziny).



Syrena – nowa, nierealna rasa wprowadzona w The Sims 3: Rajska Wyspa. Będzie ją można spotkać podczas nurkowania, pływania oraz żeglowania.
Po raz pierwszy widzimy ją w zwiastunie The Sims 3: Rajska Wyspa, gdy wykonuje delfinie skoki przez ocean.

Opis

Według informacji udzielonych na Twitterze syrenami będą mogły być zarówno kobiety jak i mężczyzni. Ogon będzie pojawiał się tylko w wodzie. Syreną będzie można się stać, narazie nie wiadomo w jaki sposób.

Ciekawostki

Ts3rw syrena
  • Simowie mogą przebrać się za syrenę na Halloween (The sims 3 Cztery pory roku).
  • Można wyrzeźbić pomnik syreny (The sims 3 Kariera)
  • Spotykamy ją w grze The Sims Średniowiecze podczas wyprawy statkiem. Można ją zabić i otrzymać mięso wieloryba lub przywołać, a wtedy da nam kamienie many, lub załoga ją przestraszy, co kończy się jej odpłynięciem i negatywnym nastrójnikiem.
  • The Sims 3: Rajska Wyspa występuje tatuaż syreny.
  • Jest rzeźba i płaskorzeźba syreny w The Sims 3: Cztery Pory Roku.

Niestety, w The sims 2 nie ma syren, ale można sobie pobrać kostium syreny. Kliknij na syrenkę, aby pobrać.


Na dziś to wszystko, pędzę na grilla ;) Narka ; - D